Chì ghjè u vetru di a prova di splusione?

Parlà di vetru, crede chì tutti duveranu esse familiarizatu.Avà sò più e più tipi di vetru, cumpresu u vetru spiegatu à prupositu, vetro temperatu è vetru ordinariu.Sferenti tipi di vetru anu diverse proprietà.Parlà di vetru tempu, parechji pòpulu cun ella, ma parechje persone puderanu micca cunnosce a sfusizione di a produmu.Qualchiduni farinu ancu chì dumanda u vetru à prova di e splusioni è ciò chì hè a differenza trà vetru di proofu explusion è temeted.Femu una capiscitura specifica di sti prublemi.

6

Chì ghjè u vetru di a prova di splusione?

1, vetru proghju splusione, cum'è u nome suggerisce, hè u vetru chì pò impedisce l'impattu viulente.Hè un vetru speciale fattu di additivi speciali è interlayer in u mezzu per machina.Ancu se u vetru hè rottu, ùn cascerà micca facilmente, perchè u materiale in mezu à u film (PVb) o u vetru di a produzzione di l'esplusione nantu à l'altru latu di l'altru latu.Dunque, u vetru di a prova di e splusione pò riduce assai a ferita à u persunale è i valori quandu si scontranu l'impattu viulente.

2, u vetru di prova di e splusione hè trasparente principalmente in culore.Si pò fà tocca da vetro di culori secondu l'attualità bisogni d'utenti, cum'è Verde, Voltola, vetro di tè grigia, vetru di tè europea, etc.

A spustitudine di u film di vetru spiego include: 0.7/1mm, 1,5/1mm, etc. U spettatore U spessori di u film, u megliu u spiegazione di u film.

Chì ci hè a diffarenza trà u vetru di prova di splusione è u vetru temperatu?

1, vetru temperatu hè fattu da alta temperatura è rinfrescante.A so funzione hè chì quandu hè collicatu, ùn ferite micca a ghjente cum'è u vetru ordinariu.Si romperà in grani.Hè un tipu di vetru di sicurità per l'usu di ogni ghjornu.U vetru Anti rivoltu hè un tipu di vetru speciale fattu di filu d'acciaio o film fina speciale è altri materiali sandwiched in u biccheri.

2, vetru toltu: A forza hè parechje volte più più Altru times più altu à quellu di u vetru ordinariu, a forza di curventu è trè ~ 5 volte quellu di vetro ordinariu, è a forza impattu hè di 5 ~ 10 volte quellu di vetru ordinariu.Mentri migliurà a forza, ancu migliurà a sicurità.

3, però, vetru temperatu hà a pussibilità di l'esplosione di l'auto-auto-rupture), cumunemente cunnisciutu cum'è "Bomba di vetru".

4, vetru proghju di e splusione: Hà un rendimentu di sicurità di alta forza, chì hè 20 volte chì di vetru di flotto ordinariu.Quandu u vetru generale s'impegna da oggetti duru, una volta rottori, diventeranu frittarii vanti fini, sfruttendu a sicurità persunale di scopu.Vetro pruposizione-prova o produttu solu vede solu crack quandu hit da oggetti duri, ma u vetru sia ancu intact.Hè liscia è flat quandu toccu da e mani, è ùn ferà micca à nimu.

5, vetru proghju di eploria ùn hà micca solu un rendimentu di sicurezza di alta forza, ma ancu pò esse a prova di umidità, prova di u focu, prova di u focu è UV.

Chì ghjè u vetru di a prova di splusione?In fatti, da stu nome, pudemu vede chì hà una bona funzione splosione, è l'effettu di l'insulazione sona hè ancu assai bè.Avà hè largamente usatu in edifizii alti.Chì ci hè a diffarenza trà u vetru di a prova di splusione è u vetru toccu?Ci hè parechje differenze trà vetru di prova di splusioni è u vetru toccu.Prima, i so materiali di produzzione sò sfarenti, e poi e so funzioni sò assai sfarenti, dunque, sianu sceglii secondu a vostra propria bisogni quandu cumprate.


Tempu post: 08-2022