A ripresa di prevenzione epidemie di travagliu dui sbagli, tecnulugia Fangding cumbattimentu inseme

Dopu avè statu appruvatu da u guvernu, a nostra cumpagnia ripigliò gradualmente u travagliu è a produzzione da u 12 di ferraghju. In u dopu meziornu di u 22 di ferraghju, Li Yonghong, u vice-segretariu, u sindaco di a municipalità di Rizhao, inseme cù a so delegazione, hè ghjuntu è hà avutu una inspezione dettagliata nantu à a ripresa di u travagliu è a pruduzzione è ancu a situazione di u funziunamentu, è hà datu qualchi guida à noi nantu à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, a nova custruzzione di u prugettu è l'innovazione scientifica è tecnologica. è cuntenite cumplettamente u travagliu, persistente in l'investimentu R & D è operanu à a capacità completa.

Attualmente, a nostra sucietà hà ripresu cumplettamente u travagliu, tutti i prughjetti operanu in ordine, l'ordine di i clienti sò stati disposti à pruduce, sottu à u strettu travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, a nostra cumpagnia hè andata in a situazione di produzzione cumpleta per assicurà a nostra I clienti ponu riceve a nostra macchina prestu.

Nisun invernu ùn pò esse superatu, nisuna primavera ùn vene micca. Cridemu chì tutte e famiglie di Fangding ponu creà glorie più grande di novu cù i nostri sforzi persistenti, l'attitudine ottimista è pusitiva!

 


Tempu post: Ghjugnu-17-2020