Furesta di vetru

Fanzioni di vignaghjoli di vetru di fansione

quattru strati (10)
1. U corpu di fornu adopta una struttura d'azzaru, è u fornu usa una combinazione di l'insulazione termica di duale di materiale di l'insulazione termale di alta qualità è i novi materiali di radiazione ant-calore.Rise Temperature Rise, Effect di l'insulazione Termale, menu di perdita di calore è di risparmi d'energia.
2. U sistema di cuntrollu intelligente intelligente in modu intelligente, tuttu u prucessu corre cumplettamente automaticamente, è cumencia cù una chjave.Con via di culpa difettu, Funzione analisi di Fault, Funzione di Alarme Automatica dopu a correzione, ùn ci hè bisognu di i travagliadori.
3. U putere di riscaldamentu pò esse aghjustatu automaticamente, u riscaldamentu hè più veloce è u cunsumu energeticu hè più chjucu
4. A pressione di u vacu pò esse aghjustatu automaticamente.Durante a fusione di u film di fusione, u fenomenu di u fantasimu di cola di u film di spessore pò esse evitata per via di a pressione eccessiva.
5. Hà a funzione di u mantenimentu di u putere è di a pressione.Dopu chì a pompa di u vacu hè powered, u saccu di vacu pò mantene automaticamente u vacu senza u persunale chì guardianu.Dopu u u putere hè attivatu, pò cuntinuà à opera per prevene l'occasione di u vetru per lagnatu.
6. U saccu di u vacu hè fattu di u pianu di u vacu resistente à alta tavola, chì hè durabile è hà una bona stretta aerei.
7. U tubu di calefaccia adopta un tubu di riscaldamentu affittu in l'abbituamentu in l'actualizazione in l'actualizazione in modu uniformemente da a moquette è hà una longa vita.U fan di circulazione pò fà e superfici superiore è inferiore di ogni strata di borse di vacu caldu più uniformemente.

Passi di produzzione di vetru laminati:

dui strati (9)
1. Dopu à cumminà u vetru pulitu cù u film eva tagliata, mette in un saccu in silicone.U vetru laminatu pò esse staccatu unu per unu.Per prevene u picculu vetru da muvimentu, u vetru pò esse fissatu cù cinta resistente à u calore intornu.hè bonu.
2. Hè cunvenutu à mette a gasa à u vetru per u vacu, è a pompa fredda per 5-15 minuti à a temperatura ambienti per sguassà l'aria in u silicone saccu.
3. In generale, a temperatura di la superficie di vetri arregi 14 ° C-6 ° ° C, "U tempu di tenzii hè à 20-30 minuti;Dopu Continuinu da calore finu à a tempesta a superza di vetro regene 130 ° C-135 ° C, E u tempu di tenuta hè 45-60 minuti.U grossu di u film o u numeru di strati laminati aumentanu, u tempu di mantene pò esse apposta.
4. In u stadiu di rinfrescante, u vacu deve esse mantinutu, è u fan pò esse usatu per rinfriscà.


Tempu post: 08-2022