A cumpagnia Fangding Technology Co., Ltd

Fangding Technology Co., Ltd hè una impresa high-tech chì hè stata fundata in uttrovi 2003, situata in u parcu industriale di Taoluo, u distrittu di Donggang, a cità di Rizhao, chì copre una superficie di più di 20.000 metri quadrati, cù un capitale registratu di 100 milioni di yuan. specializzata in R&D, pruduzzione, vendita è serviziu di i machini di vetru laminatu è i filmi interlayer, i prudutti principali sòMacchina di vetru laminatu EVA, Furnace di Calore Soak, ILinea intelligente di laminatura di vetru PVBèEva, Tpu, Filmi SGP.

18

Attualmente, a cumpagnia hà D1, D2Licenza di Produzzione di Produzzione di Pressione, hà ottenutu a certificazione di u sistema di gestione di qualità ISO 9001, i prudutti anu ottenutuCertificazione CE di l'Unione Europea, certificazione CSA Canada è TUV Germaniacertificazione, hà u permessu d'esportazione indipendente è successivamente premiatu l'impresa high-tech, l'impresa di gazelle di a pruvincia di Shandong, a famosa marca in a pruvincia di Shandong, è altri più di 30 titulu onorifice.

AutoCLAVE 5
film EVA (8)
https://www.fangdingmachinery.com/glass-laminating-line/

A cumpagnia hà participatu à l'esibizioni di l'industria di vetru mundiale cunnisciuta ogni annu, cum'è a mostra internaziunale di l'industria di vetru di Germania Dusseldorf, a mostra di a tecnulugia di l'industria di l'industria di u vetru in Cina, a mostra internaziunale di a finestra è a cortina di a finestra, l'esposizione internazionale di l'industria di u vetru di l'Italia di Milano, u Mediu Oriente ( Dubai) mostra internaziunale di vetru, l'esposizione internaziunale di finestra è cortina di i Stati Uniti d'Atlanta è altre mostre.Duran durante l'esposizione, à traversu u trasfurgimentu in situ di u vetru laminatu, Fangding presentatu u suu stile di cuncepimentu è u prucessu di fabricazione in i cliani!

A cumpagnia hà un gran numaru di persunale tecnicu qualificatu è persunale di gestione espertu, stabilitu una cooperazione cù parechje istituzioni di ricerca scientifica, s'impegna à furnisce un set cumpletu di suluzioni di laminazione di vetru per l'imprese di trasfurmazioni profonde; a cumpagnia hà ghjuntu à co- operazioni cù parechje cumpagnie top 500 globale.

In u mercatu internaziunale, i prudutti sò stati esporti à l'asia, Europa è altrimenti. Responsabile rispunziunatu di i clienti è sviluppanu una fundazione solidu per esse imprese per esse compete nantu à a tappa inglese .a cumpagnia hà vintu a fiducia è lode da i clienti in tuttu u mondu per anni.

Pacchettu (2)
微信图片_202211121526172
Quattru capa (3)
图片1
mostra -01 (1)

Fighjendu u mondu è avanzendu cù i tempi, ci focalizemu nantu à i dettagli è raffinà a qualità.Raccogliemu pezzi è pezzi per perseguite u futuru.Fangding Technology usa a passione di l'innuvazione per accende u sviluppu di l'imprese tecnologiche high-end di Cina.

intelligente
dui strati (32)
2层 dui strati (13)
QUATTRE STATI (22)
QUATTRE STRATI (36)
À QUATRE STATI (101)
2.4

Per piacè cuntattateci se avete bisognu.

Email: sales2@fangdingchina.com

Whatsapp: +8615898990995

 


Postu tempu: Dec-01-2022