Diferenza trà a macchina di laminazione di vetru è pvb

1) uenormidisparitàon Prezzo

 

Noisolu bisognu di spendecirca à20-40 milla US $ à aLAMINATIpruduzzionelignasecondu a dimensione di uequipamentu.It capì'ùn sia megliu per noiif Hè accoppiatuvetru Polisimu EdituèvetruLavatrice, Tgallina pudemu pruduce alta qualitàvetru laminatu cù pocu investimentu.È chì vi rimbursà assai prestu.https://www.fangdingmachinery.com/four-layers-double-circulation-system-laminated-glass-machine-product/

It costu140-350 migliaiaUS $ ONuna linea di produzzione di l'autoclavePer pruduce u vetru laminatu PVB, asA linea di produzzione duveria esseaccoppiatu cùcàmera termostata, presse a rulli, lavatrice, lucidatrici per bordi, taglia vetri,è secundariuGeneratore.We sò assai risicatu s'è noi invistiscia tantu soldi nant'à a linea di pruduzzioni autoclave, mentri si ripaga assai più lentamente.4

 

2) u sfarenteprucedure di trasfurmazioni.

Uprucessu di operazione diA linea di pruduzzione autoclava hè cumplessa,èI bisogni tecnichi sò relativamente altu.Primu,Hè veramente esigente per noitagliatadesideratuvetru

Dentru errori di misura 2MM, Altrimenti bolla si accende in u prucessu.È dopuavemu da passà per tutte e seguenti prucedure, lucidaturaUedge, La lavandendu u vetro, postu, mettendu dui occhidi cù film, trà, riscaldata doppia, cosaling, u mutido in forma, naturale, dente chì rinfrescente.OSolu in questu modu pudemu pruduce u vetru laminatu.BU costu di circa 6 ore per finisce tuttu u prucessu è assai tecnicu esigentinantu à uu cuntrollu di u tempu è a temperatura.Once facemu un sbagliu in qualchì prucessu, tuttu uvene u sforzuin vain perchè tuttu u vetru sò inutili.Gradually a linea di pruduzzione laminata in crescita hè pigliatu u so postu.

Tprucessa di Fangdinglinea di produzzione di vetru laminatahè abbastanza sèmplice è faciule di cuntrullà cù a tecnulugia di produzzione faciule da maestru.We pò ottene u vetru laminatu ideale da vacuuming è riscalda vetru in l 'attrezzatura doputagliatu, lucidatura, lavatura, servitUu prucessu sanu hèPLCOperatu per chì pudemu rinfurzà l'efficienza è uttene u vetru desideratu.
3) DifferentU putere di travagliu per l'equipaggiu.
PVB LAMINATProduzione edlignais putenzaed by 500Kw,so U CONSUMUnantu à uElectricitàhè enormu è generalmente richiede un trasformatore per andà cun.Linea di pruduzzione laminatahè simplificatu cù pocu cunsumu di l'electricità.It hè alimentatu da30kw-75kw Sicondu a dimensione sfarente di l'equipaggiu.
4) Differentcicculu è pruduzzione di produzzione
IÙn ci porta 6 ore per finisce a pruduzzione di u vetrucù un laminat pvbProduzione edligna. Wcappellu's peghju, duvemu aghjustàUperiodu per ancu più in u numeru è u grossu di u vetru.Au risultatu, pudemu finisce solu di pruduce vetru una volta à ghjornu cù 400-600vetru.Vitru Trampley

On u cuntrariu, ci porta 1-2 ora per finisce a pruduzzione di vetru cùunFanginglinee di produzzione laminata.Inoltre, pudemu guardà pruduce per 4 volte à ghjornu.TakeMEDIUM-Scattate l'equipaggiu laminati per esempiu.Ithè 2m longa, 3m larghezza è 3 strata.IT pruduce 54 Una volta un tempu, 4 volte à ghjornu, allora pudemu uttene 216u vetru per quessa chì a produzzione hè uguali à l'autoclave mentre u costu hè pocu.If l'ordine hè relativamente chjucu, hè veramentePROFITAMENTEcù unEvalinea di pruduzzione laminata.Duie capa (2)

5) i principii di pruduzzioneu vetru laminatuhè diversu.

Fangdingvetru laminatulinea di produzzioneAltops u principiu di a temperatura alta è visuva cù pruduzzione di u vetru laminatu.Eva tradiziunaleU film hè un tipu di film fondale caldu, u film eva sottu a temperatura alta serà fusa.È quale appiccà strettu u vetru.

À u listessu tempu u film TPU puderia esse adupratu in u nostru vetru laminatumacchina.

Highi pressioneautoclavePVB laminata di vetro lininato adopps dendu à a riscaldamento di vetri cumminati è pressione alta per pricà vetrolina laminata.Qualessuneed per roll u vetru cumbinatu, è poi messu in autoclave di vetru, aghjunghje a pressione di l'aria in superficie di vetru.A prissioni nantu à u vetru hà bisognu di più di 13 Kgs per centimetore di quaditi, u scopu hè di preme l'aria bivble chì in u vasu cumminatu.È à u stessu tempu avete bisognu di riscaldà u vetru per alta temperatura.Allora u vetru laminò PVB puderia esse pruduttu.

6) L'equipaggiu di coperchio hè diversu.

PVB Alta di Pressione Linea di Produzzione di Pressione8M (w) *60M (l) spaziu di produzzione, copre una grande zona è u prucessu di produzzione hè longu.

2500 cumpletamente automaticu

U nostruhà bisognu di linea di linea di produzzione laminata5M (w) *10M (l) locu per pruduce, copre l'area hè chjucu, u prucessu di pruduzzione hè simplice è faciule per operazione.

图片1

7) A quantità di travagliadore à l'operazione chì l'equipaggiu hè diversu.

U nostruA linea di produzzione di u vetru laminata adopts u sistema di cuntrollu plc, di solitu avè dui travagliadori pò pruduce u vetru.Dunque, hè salvatu manpower è salvà i vostri soldi.

A linea di produzzione di autoClave PVB vetru hè più longu chì l'eva un eva un eva laminated e eva laminated.L'equipaggiu di vitinu lacinuatu da PVB anu principalmente trè parte: alta pressione autoCLave, sala di temperatura constante.Cusì l'equipaggiu hà bisognu di più populi à l'operazione.

 

8)I metudi di almacenamentu per u film sò sfarenti.

U filmu hè unu di i materiali principalmente di cunsumazione per u vetru laminatu.Dunque, u film hè impurtante per a fabricazione di vetru di sicurità.

I Filmi PVB in cundizioni di temperatura nurmale per u stancuDunque l'impresa anu bisognu di almacenamiento in forma di friddu per u filmu chì aumentanu u costu di a pruduzzione.

U nostrufilm(Eva), in cundizioni normali nantu a temperatura per a tendazione hè senza dumanda viccaosa à l'ambiente, solu dumandà u locu di a almacenamentu è micca alta temperatura.

9) A qualità di i prudutti sò differenza.

1. UEva trasparenza hè di 90%,o cusì, pò fallu u prughjettu di muru di vetro, braff vetro di bullet.porte di sicurità è vetru laminatu Windows, vetru laminata di decoru, solare laminata di batteria laminatu etc.

A trasparenza di vetru laminata di PVB hè megliu cà eva, a trasparenza pò ghjunghje più di 92%.U vetro lininatu PVB pò esse adupratu in a vittura, un prughjettu muru di cortina in bullone, vetru di prova di bullet, etc.

2. Ava laminata u vetru laminata hè più eccellente pvb laminata in resistenza contr'à u clima è l'acqua.Perchè vetru laminata eva adutta u film fondosu caldu, per quessa chì pò esse più cumplettamente ligata cù u vetru.Chì a funzione hè più impurtante per u vetru laminatu temperatu.U putere adesivu eva hè megliu cà u PVB.

3. L'intensità di u vetru laminatu PVB> Eva.Ma hè solu un pocu gap.Ùn importa micca u vetru laminatu eva o u PVBwhich pò esse adupratu à u vetru architettura, vetru di prova di bullet.vetru di finestra di porta è cusì.

10) L'equipamentu pò fabricà i tipi di vetru di sicurità sò differenti.

1,U nostru altu graduL'equipaggiu di vetru laminatu ùn ponu micca solu pruduce Vetro panni laminata, arc IlkLittatu u vetru laminatu, vetru di privacy & vetru sulutable.

2,Pignu per isti del laminatu iblici in solitu per pruducià parlii di cartello, muro di civano, u vetro di bullet gobref.Perchè u prucessu di produzzione di produzzione di produzzione di vetru di PVB hà laminatu: cume a temperatura è alta pressione chì impedisce di pruduce u vetru laminatu Art è altru vetru Laminatu Art è altru Vetru Laminatu Art è un altru tipu di tipu.

11), u costu per u pruduttu hè diversu.

U costu di a pruduzzione di u vetru laminata hè assai sottu u vetru laminatu PVB.Perchè a vetru laminata eva in l'elencu elettricu, o aduprate a ghjente, o in u prucessu di produzzione, costu hè più larga cà u vetro di PVB Linkined.tta quì sottu l'infurmazioni sò u paragune;

12) L'equipaggiu di vetru laminatu adattatu per u mercatu hè diversu.

UFangdingEquipamentu di vetru landatu, cunsabunamentu digitale, consumatori elettricità menu, l'impiegamentu menu, a quantità di produzzione pò esse adattate da u mercatu, secondu u mercatu bruciale.Cusì pò esse adupratu in a maiò parte di i paesi.Hè un scopu assai bonu investimentu!

PVB equipamentu di vetru lacicatu, grande investimentu è, più elettricità, grande rende, impiegà più persone.Scope di u mercatu specificu.Di solitu adupratu in una pupulazione hè più, risorsu elettricu ricca bones, naziunale paesi più grande.

13) U mantenimentu di l'equipaggiu hè diversu.

FangidngA linea di produzzione di u Vetro Laminata di u Vetro hè una tecnulugia corta, producto è mantenimentu di equipaggiu sò faciuli.U rimpiazzamentu di i pezzi damagiati sò semplici, costi, u mantenimentu costa bassa.

A linea di a produzzione di u Vetro hà linciatu a produzzione di a produzzione di vetru di povanu, equipaggiamentu di mantenimentu di equipamentu sò più, mantenimentu costa più.È micca faciule uttene i pezzi di rimpiazzamentu da u mercatu.

14) L'equipaggiu di trasfurmà u gradu di sicurità di sicurità hè diversu.

A nostra tecnulugia di prucessu di vetru lininatu hè simplice di cuncepimentu scientificu è raziunale, u noise hè chjucu, cù l'indice di alta sicurezza.

U ciclu di productricu di u vetru laminatu PVB hè più longu, u pezzu di vetru hè fattu in l'autoclave.Quandu carita, u film di PVB hè facilmente per pruducibusible gas in l'autoculave, è u vetru Eseranu in isolation per l'elettricità, avè certu periculu.

15) U costu di trasportu di l'equipaggiu hè diversu.

I nostri equipaggiu di vetru landatu, scientifica cun a lampa è u so risultatu di u trasportu, generalmente parlante un filt di eva luntata, chì salvina assai soldi per u cliente.

PVB linata a cultura di a pruduzzione elettrica di a forza di PVB, assai pesu, installazione hè difficiule, coste di trasporti hè Enorde, chì hà aumentatu assai costu di pruduzzione.

16) I nostri attracchetti di vetru laciculatu puderia aduttà u film tpu pruduce a vetru Laminatu TPU in particulare in u vetru laminatu e parrucchieri.È puderia travaglià cù l'autoclave pruduce u vetru laminatu arcu.Chì hè assai impurtanza per a fabbrica.

 


Tempu post: 30-2021